۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

دودانگه به مهر خبر داد:

چارگوش و گادیسوف جمعه به میدان می‌روند/ دیدار سختی پیش رو داریم

چارگوش و گادیسوف جمعه به میدان می‌روند/ دیدار سختی پیش رو داریم

مربی تیم کشتی آزاد استیل آذین در آستانه نخستین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر گفت: هر دو کشتی گیر روس ما برابر تیم ثامن الحجج به میدان خواهند رفت.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تمامی تیم های لیگ برتر را با دقت آنالیز کردیم و مطمئنا طبق برنامه مسابقات با ترکیبی متفاوت و ویژه هر تیم به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به آزادکاران روس تیم خود تصریح کرد: دنيس چارگوش و عبدالسلام گادیسوف دو چهره عنوان دار و توانمند کشتی روسیه رسما به تیم ما ملحق شدند و طبیعتا در اوزان 74 و 96 کیلوگرم حساب ویژه ای روی آنها باز کرده ایم. ضمن اینکه با توجه به نخستین دیدار ما در لیگ برتر که حساسیت بالایی برای ما دارد از هر دو آزادکار روس خود بهره می بریم.

مربی تیم استیل آذین ادامه داد: قرعه طوری رقم خورد که ما در نخستین گام باید رودر روی یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر به میدان برویم، ضمن اینکه میهمان هستیم و بدیهی است کار سخت و دشواری در برابر تیم ثامن الحجج پیش رو داریم. البته تیم ما نیز به هیچ عنوان دست و پا بسته نیست و مطمئن باشید برای کسب بیشترین امتیاز و در نهایت پیروزی در سبزوار به میدان خواهد رفت.

دودانگه در خاتمه به معرفی نفرات تیم خود پرداخت و گفت: ميثم نصيري، جمال ميرزايي، سيد احمد رسولي، عليرضا كريمي، علي اصغر بذري، اسماعيل نجاتيان، مظاهر شربتي، حسن مرادقلي، سعيد توكل، سبحان محمدزاده، اميد جلالي بهار و سيد جعفر قاسمي، آزادکاران استیل آذین هستند که هر کدام از این کشتی گیران به اضافه دو آزادکار روس ما با توجه به برنامه ریزی های کادر فنی به تناوب به مصاف حریفان می روند. ما تمامی بچه های تیم را مدعی خوبی در اوزان خود می دانیم و از آنان انتظار داریم حداکثر امتیازات لازم برای رسیدن به هدف اصلی یعنی قهرمانی را برای استیل آذین کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین هفته از رقابتهای ليگ برتر كشتي آزاد جام ولايت از روزجمعه 17 آبان ماه برگزار مي‌شود.

کد خبر 2170832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha